rama

ساخت وبلاگ

دوره ICDL جامع شامل ۷ مهارت اصلی کاربری کامپیوتر به شرح زیر می شود:

مبانی کامپیوتر و شبکه: در این بخش، با مبانی کامپیوتر و شبکه آشنا می شوید. یاد می گیرید کامپیوتر به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری از چه اجزایی تشکیل شده است. این اجزا چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و با انواع نرم افزارها آشنا می شوید.

ویندوز و اینترنت: کار با اینترنت امروزه یکی از مهمترین ویژگی های شخصیتی هست! یعنی شخصی که نتواند به راحتی نیازمندی های خود را با اینترنت برطرف کند، مدام مجبور است برای انجام کوچکترین امور، به اطرافیان خود وابسته باشد و یا به کافی نت ها و مراکز اینترنتی سطح شهر مراجعه کند و با پرداخت هزینه و صرف زمان نسبتا طولانی، نیازمندی های خود را مرتفع کند. در این بخش کاربری عمومی اینترنت را آموزش می بینیم. همچنین امور مهم و حیاتی برای کار با ویندوز را فرا می گیریم. یاد می گیریم چطور به عنوان یک نفر کاربر عمومی ویندوز، ایفای نقش کنیم و نیازهای ابتدایی خود برای کار با کامپیوتر را برطرف کنیم.

 

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 19:45

 

 

فرش ماشینی کاشان

شهر کاشان مهد فرش ایران و جهان است و شرکت فرش ماشینی کاشان ، اولین تولید کننده ی فرش های ماشینی در ایران به حساب می آید . امروزه به این شرکت و محصولات آن توجه بسیاری می شود و خریداران بسیاری هم دارد . دلیلش هم قدمت ، اصالت ، کیفیت و قیمت مناسب محصولات این تولید کننده ی بزرگ است . این شرکت تولیدات بسیار زیادی من جمله فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه داشته است . محصولی که قرار است در این مقاله در مورد آن بخوانید فرش گل برجسته شرکت فرش ماشینی کاشان است ، که یکی دیگر از محصولات پر فروش این شرکت بزرگ است .

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari mdfrts بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 15 اسفند 1398 ساعت: 15:18